Myli towarzyszšce przygotowaniu spotkania z uczestnikami:
1. Akustyk w Teatrze Cricot 2
rola usługowa
rola współtwórcza
2. Dwięk Wielkim Aktorem współbudujšcym napięcie spektaklu (Twórcze właciwoci aktora [w:] T. Kantor, Dzieło i proces, t. II)
3. Rola dowiadczenia i jego braku.
4. Współodczuwanie:
Kantor
aktor
dwięk
5. Aura dwiękowa towarzyszšca procesowi twórczemu na próbach, w domu i w
życiu elementem integrujšcym i dajšcym poczucie bezpieczeństwa i siły.
6. Czynniki inspirujšce:
Twórca
rozwój zdarzeń na scenie rozmowy
własne przemylenia, impulsy, ryzyko
ródła dwięku:
materiał gotowy, zastany
materiał poszukiwany, niekiedy zastępczy
materiał ZNALEZIONY i jego przetwarzanie, zgodnie z sugestiami Twórcy, ale i według własnej inwencji i ryzyka
nagrania własne
7. Techniki analogowe i cyfrowe zalety i wady.
Etiudy wykonane wspólnie z Uczestnikami przy użyciu sprzętu analogowego (magnetofon szpulowy klejenie tamy; magnetofon kasetowy)
8. Prezentacja spektaklu Niech sczeznš artyci z użyciem miksera i ingerencjami, dla uzmysłowienia istoty gry kierunkami.
9. Analiza budowy postaci Jonasza Sterna z ostatniego spektaklu, z pozycji akustyka. Materiał z prób, częciowo niepublikowany.
10.
obraz-ruch-słowo-dwięk-czas-tempo-nastrój-rytm-repetycje-narastanie
WYRAZ UTWORU
KANTOR KOMPOZYTOR
POJĘCIA MYLĽCE DOBRODZIEJSTWEM SZTUKI KANTORA poszukiwanie ich w sferze dwiękowe
|