Zapraszamy na grę terenowš - Rodzinny Kraków w ramach więta Rodziny Krakowskiej w najbliższš niedzielę 22 maja 2016 na Bulwarze Czerwieńskim.
Zgłoszenia: telefonicznie (tel. 509 864 556) lub mailowo (anna.lewinska@onet.eu) poprzez wysłanie maila z tematem: gra terenowa. W mailu należy podać nazwisko rodziny bioršcej udział w grze oraz liczbę osób.
REGULAMIN GRY TERENOWEJ RODZINNY KRAKÓW
1. Cele gry terenowej Rodzinny Kraków:
- poznanie najciekawszych miejsc w Krakowie, legend i opowieci z nimi zwišzanych,
- propagowanie aktywnej i twórczej formy spędzania wolnego czasu
- zacienianie więzi rodzinnych
- poznanie i rozwijanie umiejętnoci szyfrowania wiadomoci
2. Organizatorzy:
Organizatorem staromiejskiej gry terenowej jest Staromiejskie Centrum Kultury Młodzieży,
a jej koordynatorem Anna Lewińska - nauczyciel SCKM.
3. Uczestnicy gry:
- uczestnikami gry sš rodziny (dziecko lub dzieci z rodzicami, dziadkami, ciociš lub wujkiem itp.)
- do gry może przystšpić maksymalnie 10 rodzin (wg kolejnoci zgłoszeń)
- każda rodzina wybiera kapitana, który otrzymuje kartę gry i mapkę
4. Warunki uczestnictwa:
- do gry terenowej można przystšpić po wczeniejszym zarejestrowaniu się u koordynatora
- należy zarejestrować się telefonicznie (tel. 509 864 556) lub mailowo (anna.lewinska@onet.eu) poprzez wysłanie maila z tematem: gra terenowa. W mailu należy podać nazwisko rodziny bioršcej udział w grze oraz liczbę osób.
- zgłoszenia należy kierować do dnia 20 maja 2016
- w przypadku wolnych miejsc można zgłaszać się w oznaczonym punkcie na 30 minut przez rozpoczęciem gry.
5. Przebieg i opis gry:
- I etap - uczestnicy spotykajš się w wyznaczonym przez koordynatora punkcie zbiorczym. Każda rodzina wybiera kapitana, który otrzymuje numer startowy, kartę gry i mapkę. Uczestnicy zostajš poinstruowani w jaki sposób należy szyfrować i odszyfrowywać wiadomoci. Następuje opowieć dotyczšca Starego Miasta, która będzie bazš do pytań zawartych w grze. Uczestnicy rozchodzš się na wyznaczone trasy.
- II etap - zawodnicy poruszajš się zgodnie z mapkš i wykonujš zadania (rozpoznanie zabytków na ilustracjach zawartych w karcie, udzielanie odpowiedzi, poszukiwanie informacji)
-. III etap - meta, podliczanie punktów i ogłoszenie zwycięzców
- zwycięzcš zostaje rodzina, która otrzymała największš liczbę punktów
- w przypadku równej liczby punktów, zwycięzcš zostaje rodzina, która pierwsza zgłosiła się na metę
6. Nagrody:
- dla laureatów gry (I, II i III miejsce) przewidziano nagrody rzeczowe
- dla wszystkich uczestników gry zostały przewidziane pamištkowe dyplomy uczestnictwa oraz drobne upominki
|